Рубрика: Հոդվածի թարգմանություն

Կենտրոնանալ ոչ միայն դիմակների և ձեռքերի մաքրման վրա, այլ նաև ուսուցման վրա

A protective mask and a bottle of hand sanitizer

Կրթության քննարկումներն այսօր երեք ամսվա ժամկետ ունեն: Աշնանը, արդյո՞ք մենք կաշխատենք տանը, թե դպրոցում: Արդյո՞ք բոլորն ունեն թվային միացում: Պե՞տք է դպրոցներում ոստիկանություն ունենանք: Այս խնդիրները որքան կարևոր են, այնքան ունեն դժբախտ ազդեցություն `մի կողմ քաշելու ավելի հիմնարար հարցեր, որոնք կարող են շատ ավելի մեծ ազդեցություն ունենալ: Covid-19- ի այս երկակի ճգնաժամը և խորը անհավասարությունների սոցիալական ճանաչումը պետք է ուղղված լինեն դպրոցների էական բարելավմանը:

Միակ կարևոր ճանապարհը, որ բոլորը կարող են մասնակցել ժամանակակից տնտեսության մեջ վստահ լինել, որ նրանք ունեն այն հմտությունները, որոնք պահանջվում են տնտեսության կողմից: Եթե սեպտեմբերին դպրոցները հրաշքով վերաբացվեն, ինչպես փետրվար ամսին էին, ապա սովորողների ներկայիս խմբաքանակը կտեսներ, որ նրանց կյանքի վաստակը միջին հաշվով կրճատվում է 3-ից 6 տոկոսով ՝ հիմնվելով համաճարակի հետ կապված ուսուցման կորուստների և դպրոցական տարվա մեկ տարվա արժեքի վրա: Ավելին, առավելություններ չունեցող սսովորողների համար ավելի մեծ կորուստ կլինեին, քանի որ վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում նրանց փորձը ավելի վատն էր, քան առավելություններ ունեցող ուսանողների փորձը:

Երկրում և ամբողջ աշխարհում ընթացող բողոքի ցույցերը աջակցում են սոցիալական վերաձևավորմանը, բայց դրանք չեն շոշափել այն խորքային հարցերը, թե ինչպես վարվել այն հիմնական անհամամասնությունների հետ, որոնք խթանում են սնանկ քաղաքներն ու մեռած աշխատանքները: Ցավալիորեն, վիրուսը դպրոցներին դրդում է կենտրոնանալ ավելի ու ավելի փոքր խնդիրների վրա, որոնք, ի վերջո, չեն բերելու մեզ անհրաժեշտ փոփոխությունը կամ մեր ցանկալի արդյունքները:

Ներկայիս քննարկումներից քչերն են առաջարկում կորցրած ուսումը բարելավելու որևէ միջոց: Ըստ երևույթին, շատ դպրոցներ հիմնականում վերաբերվում են անկման վերադարձին հիմնականում որպես նյութատեխնիկական խնդիր: Ինչպե՞ս ապահովել դպրոցներում համապատասխան սոցիալական հեռավորություն, մասնակի անհատական և մասնակի ինտերնետային հրահանգներով, սարքերի առկայության անհամապատասխանություններով: Նրանք ավելի շատ կենտրոնացել են մակերեսային խնդիրների վրա, իսկ ավելի քիչ ՝ որակյալ կրթություն հաղորդելու հիմնախնդիրների լուծման վրա, հատկապես կարիքավոր սովորողների դեպքում:

Քննարկման տակ գտնվող սցենարների մեծ մասը նշում են, բայց արդյունավետորեն անտեսում են ձեռքբերումների թերությունները, որոնք բախվելու են սեպտեմբերին: Թվային պառակտումը բարդացրել է ընտանիքների գոյություն ունեցող տարբերությունները՝ երեխաներին աջակցելու և առաջնորդելու ունակության մեջ:

Այս իրավիճակը ձեռնտու չէ տեխնոլոգիական արագ լուծմանը: Այնուհանդերձ, ընդունելի է քաղաքականության անմիջական բարելավումը, որը բխում է այն վայրից, որտեղ մենք ներկայումս մեկնարկում ենք, և մեզ հանգեցնում է ավելի երկարաժամկետ լուծումների:

Գոյություն ունեն քաղաքականության երկու կարևորություն, որոնք առանձնանում են դպրոցներում այս արտաքին ընդհատումից հետո:

Մարտից ի վեր անջատումը ընդգծել է, որ որոշ ուսուցիչներ և որոշ դպրոցներ ավելի լավ են հարմարվել իրավիճակին: Այն մեզ սովորեցրել է, որ որոշ մարդիկ ավելի լավ են տարածող կրթության մեջ, իսկ ոմանք էլ ավելի լավ են անհատական առաքմամբ: Պարզ դասը այն է, որ մենք չենք կարող բոլոր ուսուցիչներին վերաբերվել այնպես, ինչպես հավասարապես ի վիճակի են գործ ունենալ դպրոցների նոր կազմաձևերի հետ: Ավելի լավ մոտեցում կլինի համոզվել, որ ուսուցիչները տեղավորվում են այնպես, որ իրենց աշխատատեղերը համապատասխանեն իրենց հմտություններին:

Բայց այսպես հեռուն չենք գնա: Ուսուցման դժբախտ կորուստները բարելավելու համար մենք, փաստորեն, պետք է դարձնենք դպրոցները ավելի լավը, քան նրանք կային: Միակ ճանապարհը, որ մենք գիտենք, թե ինչպես դա անել, ավելի շատ ապավինում ենք լավագույն ուսուցիչներին և ավելի քիչ ՝ անարդյունավետ ուսուցիչներին:

Մենք գիտենք նաև, որ որոշ երեխաներ դուրս կգան լոքդաունից, ավելի շատ առավելություններ գրանցելով հաջորդ դասարանի համար, քան մյուսները: Աշնանային երկրորդ քաղաքականությունը կարևորում է դասավորել յուրաքանչյուր սովորողի հանդիպելու հրահանգը, որտեղ նա գտնվում է: Միջին նախապատրաստմանը դասավանդելու փոխարեն ՝ դպրոցում նախնական դասարանի հիման վրա, ակնհայտ կդառնա, որ մենք պետք է կենտրոնանանք իրական կարողությունների վրա, որտեղ սովորողները գտնվում են իրենց համար համապատասխան ուսումնական մակարդակում:

Մի կողմից ուսուցիչների որակի փոփոխությունը և մյուս կողմից սովորողների կարիքների նախապատրաստումը վաղուց է եղել գիտակցված: Covid-19- ը ավելի է խորացրել նախնական պայմանները: Դժբախտաբար, մենք նախկինում մենք երբեք ստիպված չենք զգացել նշանակալից փոփոխություններ կատարել այդ խնդիրների հետ գործ ունենալու համար:

Քաղաքացիական վրդովմունքը առկա անհամամասնությունների նկատմամբ կարող է լինել իսկական փոփոխությունների համար ազդակ՝ հանրությանը մոտիվացնելով՝ հրատապ նոր գործողություններ դիտարկելով: Միգուցե այժմ մենք կարող ենք ռազմավարականորեն կենտրոնանալ մեր աշակերտների անհապաղ կարիքների վրա, մասնավորապես դպրոցների անկայունության մեջ առավել խոցելի անձանց:

Դպրոցների ներկայիս ֆինանսական սթրեսը, ինչպես նաև ներկայիս ակնհայտ վնասը որոշ սովորողների վրա, անհրաժեշտություն է առաջացնում սահմանելը ռեսուրսները այ կերպ: Դա հիմա անելը կարող է հիմք դնել փոփոխության համար, որը բերում է ավելի մեծ հավասարության և հնարավորության, մինչդեռ սխալ անելը, ամենայն հավանականությամբ, կհանգեցնի ավելի շատ ապագա բողոքների, քանի որ անհավասարությունները իրական և մեծ են:

Հոդվածի հեղինակ՝   06/30/2020

Աղբյուրը՝ https://www.educationnext.org/focus-teaching-not-just-masks-hand-sanitizer-rely-on-best-teachers/

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s