Рубрика: Без рубрики

Անգլերեն լեզվի ուսուցումը՝ 1-ին դասարանում

1.Միջազգային փորձի ուսումնասիրություն.անգլերենի ուսուցումը Ռուսաստանում

Նախակրթարանների համար սովորաբար կա անգլերենի ծրագիր, որը առաջարկվում է ԿԳՆ կողմից: Օրինակ ՝ Ռուսաստանում, միջնակարգ դպրոցների մեծ մասում, օտար լեզուների ուսուցումը սկսվում է երկրորդ դասարանից: Որոշ դպրոցներ (գիմնազիաներ, կամ մասնագիտացված դպրոցներ, որոնք անգլերենի խորը ուսուցում ունեն), այս առարկան ներկայացնում են ուսումնառության առաջին տարվանից:

Այնուամենայնիվ, սա չի նշանակում, որ արդեն առաջին դասարանում երեխան կսկսի վստահորեն կարդալ և գրել: Այս պահին անգլերենի դպրոցական ուսումնական ծրագիրը հիմնված է բանավոր առաջնորդության սկզբունքի վրա : Սա նշանակում է, որ սկզբում երեխան սովորում է տարբերակել անգլերեն խոսքը ականջով և պատճենել այն:

1.1. 7 տարեկան երեխաներին անգլերեն սովորեցնելու մեթոդներ

Դասերի ընթացքում երեխաները լսում են պատմություններ, նայում նկարներ: Կրկնում ուսուցչի խոսքերը, սովորում դրանք ինքնուրույն արտասանել: Հիմնական շեշտը դրվում է խոսակցական լեզվի և բառապաշարների համալրման վրա:

Ինչ վերաբերում է տառերին և այբուբենին , ապա առաջին դասարանում նրանց ուսումը կամընտրական է և կախված է տվյալ դպրոցից կամ նույնիսկ ուսուցիչից:

Որոշ դպրոցներում տառերը սկսում են դասավանդվել երկրորդ եռամսյակից, ինչը մեծապես կհեշտացնի երկրորդ դասարանցիների առաջադրանքը, երբ, ըստ ծրագրի, սովորողը ստիպված կլինի ընդամենը մի քանի դասերի ընթացքում տիրապետել ամբողջ այբուբենի:

Մյուս կողմից, գուցե հեշտ չի լինի, որ երեխաները սովորեն անգլերեն այբուբենը առաջին դասարանում, քանի որ նրանց դեռ պետք է սովորեն ռուսերեն տառերն ու համարները:

Գլեն Դոմանի մեթոդը

Միջին դպրոցում անգլերեն սովորեցնելու շատ տարածված մեթոդ է: Այն նույնիսկ օգտագործվում է 6-7 տարեկան երեխաներին սովորեցնելու համար: Մոտեցումը հիմնված է այն քարտերի հետ աշխատելու վրա, որոնք պատկերում են բառեր կամ նկարներ: Ուսուցիչը ցույց է տալիս քարտը և ասում է բառը: Այնուհետև սովորողը կրկնում և սովորում է նոր բառեր:

Չնայած ուսման մեջ երեխայի դերը պասիվ է, բայց նրա համար շատ հեշտ է սովորել և անգիր նոր բառապաշար: Երեխաները ունեն թույլ համակենտրոնացում: Հետևաբար հարմար չեն տեքստերով աշխատելու կամ բառեր անգիր անելու համար: Գլեն Դոմանի մեթոդը պահանջում է նվազագույն ջանք, որը հավանում են շատ ուսուցիչներ և երեխաներ ամբողջ աշխարհում:

1.2 Ի՞նչ պետք է իմանա մինչև տարեվերջ առաջին դասարանի սովորողը

Այսպիսով, ահա ցուցակը, թե ինչ պետք է իմանա այն երեխանը, ով առաջին դասարանում անգլերեն է սովորել.

  1. հմտություններ.

-Մասնակցել պարզ երկխոսություններին, կկարողանալ բարևել և հրաժեշտ տալ, պատասխանել իր մասին հարցերին:

— 5 նախադասության ընթացքում խոսել իր մասին, իր ընտանիքի, ընկերոջ, կենդանու, պայուսակի, սենյակի մասին:

— Բանավոր կերպով տարբերակել այն բառերը և արտահայտությունները, որոնք ուսումնասիրվել են տարվա ընթացքում:

— Հասկանալ պարզ պատմությունների հիմնական բովանդակությունը `հիմնվելով ծանոթ բառերի, նկարների վրա:

  1. Հիմնական բառեր և արտահայտություններ.

Մանկապարտեզ-նախակրթարանային համակարգում երեխաներին անգլերենի վաղ դասավանդման փորձարարական ծրագրում հարց է առաջանում  դրա  դասավանդման մեթոդների վերաբերյալ:

Եթե ​​ավագ դպրոցի աշակերտները կարող են դասի հենց սկզբից հաստատել աշխատանքի արագ տեմպ և հավատարիմ մնալ դրան մինչև զանգը, ապա առաջին դասարանցիների հետ, ովքեր անհանգիստ են և արագորեն հոգնում են, սա չի ստացվում: Որպեսզի երեխաները առաջին դասերից չկորցնեն օտար լեզու սովորելու հետաքրքրությունը, ուսուցիչը պետք է լավ իմանա տարիքի ֆիզիոլոգիական և հոգեբանական հատկությունները:

6-7 տարեկան հասակում երեխան չի մտածում անգլերենի դերի և կարևորության մասին հետագա կյանքում: Նրա համար շատ ավելի կարևոր է, թե ինչ է կատարվում «այստեղ» և «հիմա», այսինքն ՝ նա պարզապես պատասխանում է հարցին ՝ արդյո՞ք զբաղմունքն իր համար հետաքրքիր է, թե ոչ: Դասը հետաքրքիր և հուզիչ դարձնելու համար, ուսուցչի հիմնական խնդիրն է հաշվի առնել սովորողների տարիքային հատկանիշները:

Ներկայացնում եմ Պոգոզևա Թ. Իվնյանսկայայի փորձը, որը կարող է օգտակար լինել առաջին դասարանում աշխատող ուսուցիչների համար:

Սկսենք հնչյուններից: Ինչպես գիտեք, վերապատրաստման սկզբնական փուլում օտարալեզու հնչյունները նախատեսված չեն մայրենիի հնչյունների հետ շփոթմունքից խուսափելու և խոսքի ձևավորմանը չխանգարելու համար: Բացի այդ, երեխաների համար շատ դժվար է բացատրել հոդային օրգանների գտնվելու վայրը: Բայց անհրաժեշտ է ներկայացնել խոսքի հնչյունական կողմը:

1-ին դասարանի դասագրքերից մեկի հեղինակի ՝ Է.Նեգնևիցկայայի կողմից, ես առաջարկում եմ մինի-հեքիաթ «Զվարճալի անտառ»(“Funny Forest”), որն իր մեջ ներառում է պատկերավոր վարժություններ ՝ հնչյունները ընդօրինակելու վարժություններ:

Այս մինի-հեքիաթների պատկերներն ու կերպարները երեխաների կողմից հեշտությամբ և ամուր են հիշվում, և պատմությունների տարրերը կարող են օգտագործվել նաև հնչյունական նշաններ բացատրելու և դրանք գրելու փուլում:

1.3 Հնչյունային հեքիաթ «Զվարճալի անտառ»

Մի մեծ, մեծ կախարդական անտառում ապրում էին տարբեր արարածներ:

Քամի – երգում էր  իր երգը — [www]

Անձրևը օգնեց նրան և գետնին կաթիլներով հարվածեց նրան — [ppp]

Բուն նախազգուշացրեց անձրևի գալու մասին — [uuu]

Ագռավները միացան նրան, բայց «այո» -ի փոխարեն կարող էր միայն լսել — [٨-٨-٨]

Իսկ սագերը վրդովված էին — [ggg]

Մայրիկ – կատուն կանչում էր իր ձագերին -] ks-ks-ks]

Լսվեց ոզնիների խշխշոցը- [fvfv]

Իսկ կովը, որ թափառում էր անտառում ՝ փարթամ անտառային խոտը ուտելու համար, բառաչեց.- [m-m-m]

Եվ ես հեռվից լսվեց անգլիական շան գռմռոցը — [rrr]

Այդ անտառում ապրում էր մի Լեզու: Նա ապրում էր փոքրիկ տնակում և սիրում էր պտտվել այս ու այն կողմ: Ոչինչ չէր կանգնացնում մեր Լեզվին, ոչ անձրևը ՝ [p-p-p], ոչ քամի՝ – [w-w-w], նա դողում է – [ð-ð-ð], փռշտում է – [t]-t∫-t∫], հազում է – [k-k-k].

Վազում է տուն և տաքացնում իր ձեռքերը – [h-h-h]. Հանկարծ դուռը ծեծում են իր ընկերները՝ մեղուները՝– ]ð-ð-ð].  Նրանք գիտեին, որ Լեզուն մրսել էր և բերել էին մեղր նրա համար: Մեղրի հոտը զգալուց հետո գալիս են մոծակները-– [z-z-z]:

Լեզուն հրավիրում է իր բոլոր ընկերներին, նրանք միասին գիրք են կարդում և ուրախանում են [ai-ai-ai], ծիծաղում – [oi-oi-oi]. Կարդացին շատ գրքեր և քնեցին, իսկ մենք չենք խանգարի իրենց– [∫-∫-∫]:

Աստիճանաբար, անգլերենում կարող եք օգտագործել բառեր, արտահայտություններ և հետագայում ամբողջ նախադասությունները:

 

2.Ի՞նչ պետք է իմանա սովորողը առաջին տարվա վերջում.ուսուցանվող թեմաներ

  • Կարողանալ ողջունել, հաջողություն մաղթել, պատասխանել իր հետ կապված պարզ հարցերին
  • Պատմել իր, իր ընտանիքի, ընկերոջ, կենդանու մասին մի քանի պարզ նախադասությամբ
  • Տարբերել բանավոր կերպով բառեր և արտահայտություններ, որոնք սովորել են տարվա ընթացքում
  • Հասկանալ պարզ պատմվածքների բովանդակությունը, կառուցված ծանոթ բառերով և նկարներով

 

Ծանոթությունը անգլերենով

Hello! Goodbye! (Բարև, Ցտեսություն)

What’s your name? – My name is… (Ի՞նչ է քո անունը: Իմ անունը …)

How are you? – I’m fine, thanks. (Ի՞նչպես ես: Շնորհակալություն, լավ եմ:)

How old are you? – I’m seven. (Քանի՞ տարեկան ես: Ես յոթ տարեկան եմ:)

I’m a boy / girl. (Ես տղա/աղջիկ եմ:)

Գույները

Yellow-դեղին / green-կանաչ / blue-կապույտ / red-կարմիր / orange-նարնջագույն / pink-վարդագույն / black-սև / brown-շագանակագույն / grey-մոխրագույն / white-սպիտակ / purple-մանուշակագույն.

Թվերը՝ 1-10-ը

One-մեկ, two-երկու, three-երեք, four-չորս, five-հինգ, six-վեց, seven-յոթ, eight-ութ, nine-ինը, ten-տասը

Ընտանիք

This is my family. This is my mum / mother / dad / father / brother / sister. (Սա իմ ընտանիքն է: Սա իմ մայրիկն է/ իմ հայրիկն է/ իմ եղբայրն է/ իմ քույրիկն է)

I have got a (mother). I have a mother. (Ես ունեմ մայրիկ:)

Հրահանգներ և պարզ արտահայտություններ

Stand up! (Կանգնի՛ր)

Sit down! (Նստի՛ր)

Open your book! (Բացի՛ր քո գիրքը:)

Close your book! (Փակի՛ր քո գիրքը:)

Clap your hands! (Ծափահարի՛ր:)

Look! (Նայե՛ք:)

Listen! (Լսե՛ք:)

Yes! (Այո:)

No! (Ոչ:)

Thank you! (Շնորհակալություն:)

Դպրոց

I have got a book / pen / pencil / rubber / ruler / bag / pencil case. (Ես ունեմ գիրք / գրիչ / մատիտ / ռետին / քանոն / պայուսակ / գրչատուփ:)

This is my (pen). (Սա իմ գրիչն է:)

My (pen) is (blue). (Իմ գրիչը կապույտ է:)

Կենդանիներ

I have got a cat / dog / parrot / rabbit / mouse / hamster / tortoise. (Ես ունեմ կատու/ շուն / թութակ / նապաստակ / մուկ / ծովախոզուկ / կրիա)

This is a monkey / elephant / crocodile / bird / duck. (Սա կապիկ է/ փիղ / կոկորդիլոս / թռչուն / բադ)

This is my (cat). (Սա իմ կատուն է:)

It is (big) and (black). (Նա մեծ է և սև:)*

It has got (a nose). (Նա ունի քիթ:)*

It can (run). (Նա կարող է վազել:)*

Սենյակ

I have got a bed / table / chair / TV. (Ես ունեմ անկողին/ սեղան / աթոռ / հեռուստացույց)

This is my room/house. (Սա իմ սենյակն է /իմ տունն է:)

My (room) is big /small. (Իմ սենյակը մեծ է:)

My (chair) is (brown). (Իմ աթոռը շագանակագույն է:)

Խաղալիքներ

I have got a ball / doll / plane / car / train / boat / bike / kite / teddy bear / drums / guitar. (Ես ունեմ գնդակ / տիկնիկ / ինքնաթիռ / մեքենա / գնացք / նավակ / մոտոցիկլետ / օդապարուկ/ խաղալիք արջ/ թմբուկ / կիթառ)

This is my (car). It is (red). (Ես ունեմ մեքենա: Այն կարմիր է:)

Կարողություններ

I can run / jump / play / climb / swim / eat / drink / dance / sing. (Ես կարողանում եմ վազել / ցատկել / մագլցել / լողալ / ուտել / խմել / պարել / երգել)

I can’t fly. (Ես չեմ կարողանում թռչել:)

Մարմնի մասեր

I have got eyes / ears / a nose / a mouth / legs / hands. (Ես ունեմ աչքեր/ ականջներ / քիթ / բերան / ոտքեր / ձեռքեր)

3.Թեմաների բովանդակային միջուկ

  1. Hello!
  2. Colours
  3. Numbers
  4. Fruits and Vegetables
  5. Food
  6. Clothes
  7. Do you like?
  8. Toys
  9. The days of the week
  10. Big/small
  11. Action verbs
  12. How is the weather?
  13. I have a pet
  14. Wild animals
  15. Farm animals

4.Խաղային տեխնիկա

Տարրական դպրոցում անգլերեն սովորելը խաղալու մեթոդով ՝ նպատակ ունի պահպանել սովորողների ուշադրությունն ու հետաքրքրությունը դասի նկատմամբ: Ցածր դասարաններում սովորողները շատ շարժուն, ակտիվ և հուզական են: Հետևաբար, խաղի ձևով առաջադրանքները թույլ են տալիս սովորողներին էներգիան ճիշտ ուղղությամբ ուղղել և ուշադրությունը սևեռել ուսման վրա:

Երբ խաղում եք, օտար լեզուն չի ընկալվում որպես դժվար և սովորելու մեծ ջանք է պահանջում: Դասարանում աշակերտները չեն վախենում սխալներ թույլ տալ առաջադրանքները կատարելիս: Միևնույն ժամանակ, դասին կարող են ներառվել երգեր, մուլտֆիլմեր, մրցակցային էլեմենտ ունեցող խաղեր, որոնք կդարձնեն դասը ավելի զվարճալի:

Երեխաների մոտ լսողական ուշադրություն և հիշողություն զարգացնելու, երկայնության և կարճության մեջ հնչյունները լսելու և տարբերելու ունակություն, բաց հնչյուններ լսելու ունակության համար ես օգտագործում եմ հնչյունական խաղեր:

Խաղ 1. «Գտեք, թե որ բառերում են թաքնված իմ հնչեցրած հնչյունները»: Երեխաները նայում են նկարներին և լսում նրանց վրա պատկերված առարկաների անունները: Նրանք պետք է ծափ տան, եթե լսեն ցանկալի ձայնը: Ձայներն մշակվում են երեխաների հետ `խաղի մեկնարկից առաջ:

Խաղ 2. «Գտիր բառերի հանգը»: Ուսուցիչը արտասանում  է բառերը, և երեխաները պետք է գտնեն հանգ դրանց համար կամ սովորողներից մեկը մի բառ է ասում, և ուսուցիչը պետք է գտնի հանգ բառի համար: Խաղելու համար հարկավոր է պատրաստել մի քանի սեղաններ ՝ փոքր նկարներով, որոնք կարող են միմյանց հետ հանգավորել:

Երեխայի առաջադրանքն է. Ցույց տալ և անվանել միայն հանգավորված նկարներ և բառեր: Այս խնդիրը նպաստում է երեխայի ռիթմի, ռիթմի զգացողության զարգացմանը, սովորեցնում է ձեզ լսել և հիշել բառի ձայնային կառուցվածքը, սովորեցնում է ձեզ բանաստեղծություն գրել: Օրինակ ` doll – ball, dog – frog, bee – tree, mouse – house, hair – bear.

Խաղ 3. Ուսուցիչը երեխաներին տալիս է խաղաքարտեր նկարներով (նկարները կարող են տարբեր լինել բոլոր երեխաների համար): Բոլորի համար տրված է մեկ խնդիր. «Միացրեք նկարները գծով իրար հետ, որոնք սկսվում են նույն հնչյունով»:

Խաղ 4. «Գայլը և յոթ այծերը»: Այս խաղում ուսուցիչը կարող է պրակտիկորեն օգտագործել ցանկացած հնչյուն, որը նա ներմուծում է դասի ժամանակ: Երեխաները, փակելով իրենց աչքերը, պետք է տարբերեն «Այծի» մոր հնչյունները (ձայնը) «Գայլի» հնչյուններից (ձայնից):

Ձայնները կարող են փոխվել ամեն անգամ, երբ խաղը կրկին սկսվի, բայց նախ պետք է կրկնել կամ դրանք մշակել սովորողների հետ: Եթե ​​երեխաները ճանաչում են իրենց «մորը», նրանք նրան բոլորով ասում են: : Come in, dear Mum.

Եվ եթե նրանք լսում են «Գայլը», ապա ասում են. Go, go away.

 

Այծի ձայնը                                                        Գայլի ձայնը

[ti: ti: ti:]                                                                    [tiŋ  tiŋ tiŋ]

[θiŋ θiŋ θiŋ]                                                               [sin sin sin]

[me me me]                                                               [mǽ mǽ mǽ]

«Գայլի» և «Այծերի» դերերը նախ կատարում է ուսուցիչը միայնակ, հետո երեխաները օգնում են նրան:

Բառային- քերականական խաղեր

Խաղ 1. Խաղի նպատակը. Գույնը համապատասխանեցնել առարկայի պատկերի հետ, ունենալով այս գույնը, դրանով իսկ ամրապնդելով բառապաշարի գիտելիքները և միաժամանակ խորացնել կյանքի փորձը (գորտը կանաչ է, կետը՝ սև և այլն) Առաջադրանքները կարող են լինել հետևյալ կերպ.

  1. Նկարը ներկել տվյալ գույնով.
  2. Գունավորել միայն այն նկարները, այն առարկաները, որոնք իրականում ունեն այդ գույնը (կատուն չի կարող լինել կապույտ, իսկ լուսինը ՝ կանաչ):
  3. Անվանեք առարկաները `դրանց գույնի կամ այլ հատկանիշների հետ միասին (մեծ, փոքր, լավ, վատ):

Օգտագործելով խորանարդներ, մենք կարող ենք հստակ բացատրել երեխային, թե որտեղ պետք է լինի բառը ՝ նշելով առարկայի գույնը կամ այլ նշանը: Ուսուցչի սեղանին դրված են գունավոր խորանարդներ: Ուսուցիչը պետք է ինքնուրույն ստեղծի առարկայի պատկերը:

Դա անելու համար նա ընտրում է խորանարդներից մեկը և այն անվանում այդ առարկայով ՝ cat, dog … Սովորողներին բացատրելով, որ անգլերենի յուրաքանչյուր առարկա ունի “a”մի փոքր բառ (ցույց է տալիս երկրորդ խորանարդը), ինչը ցույց է տալիս, որ այն եզակի է:

Այնուհետև ուսուցիչը հավաքում է համապատասխան գույնի խորանարդները և դրանք դնում այն հերթականությամբ, որով ասում է. Հոդ — ածական — գոյական ՝ a blue pen, a red fox.: Առարկայի և հոդի պատկերը նշող խորանարդները մնում են կայուն, իսկ գույնի խորանարդները փոխվում են ՝ կախված առարկայի նշված գույնից:

Պետք է հաշվի առնել հիշելու համար: Որտե՞ղ պետք է լինի խորանարդը, որը ցույց է տալիս առարկայի գույնը կամ այլ նշանը. “a” -ից առաջ, առարկայից հետո կամ դրանց միջև: Եթե ​​երեխաները սովորել են, կարող եք անցկացնել հաջորդ խաղը:

Խաղ 2. Ուսուցչի սեղանին կան խորանարդներ ՝ նշելով առարկայի հատկությունները: Սկսեք խաղալ: (ամրացնելով) Մկնիկը վազեց: Նա շարժեց իր պոչը և խառնեց բոլոր խորանարդները մեզ համար: Ո՞վ է հիշում, թե որտեղ պետք է կանգնի գունավոր խորանարդը:

Դասերի ընթացքում երեխաների առողջության պահպանումն ու ամրապնդումը անհնար է առանց առողջության պահպանման ժամանակակից տեխնոլոգիաների: Սա մեծապես նպաստում է ֆիզիկական կրթության, ֆիզիկական դաստիարակության, ֆիզիկական դաստիարակության տարբեր տարբերակներին:

Հնարավոր է նվազեցնել երեխաների հոգնածությունը `օպտիմալացնելով ֆիզիկական, մտավոր և հուզական գործունեությունը: Դրա համար դուք պետք է օգտագործեք վերականգնման բոլոր տեսակի գործիքները:

Դասի ժամանակ բարենպաստ կլինի կազմակերպելու, գործնական, հանրակրթական և գործնական նպատակներին առավել արդյունավետորեն հասնելու, սովոորողների մոտիվացիայի պահպանումը մի քանի տարի շարունակ օգտագործելու համար ես օգտագործում եմ առողջության պահպանման տեխնոլոգիաների տարրեր:

Դա անելու համար ես փորձում եմ հաշվի առնել.

  1. Նախակրթարանի երեխաների ֆիզիոլոգիական և հոգեբանական բնութագրերը.
  2. նախատեսել այնպիսի տեսակի աշխատանքներ, որոնք կազատվեն սթրեսից և հոգնածությունից.
  3. Փորձում եմ դաս անցկացնել հեշտությամբ, տրամադրությամբ և միայն դրական հույզերով;
  4. ստեղծել հաճելի, նպաստավոր միջավայր;
  5. ներառեք լիցքաթափման դասի դասում:

Հանգստի նպատակն է թեթևացնել սթրեսը, երեխաներին մի փոքր հանգստացնել, դրական հույզեր առաջացնել, լավ տրամադրություն, ինչը հանգեցնում է նյութի ձուլման արդյունավետությանը (լիցքավորման տևողությունը — թուլացումը 3-5 րոպե է): Այն իրականացնելիս անհրաժեշտ չէ նպատակ դնել, որպեսզի սովոորղները հիշեն լեզվական նյութը: Հանգստությունը պետք է սովորողներին որոշ ժամանակ ազատի հոգեկան սթրեսից:

Ահա հանգստի որոշ տարրեր, որոնք ես կիրառում եմ վերապատրաստման սկզբնական փուլում:

 

  1. Լիցքավորում շարժման, երգերի, պարի օգտագործմամբ: Հանգստի այս ձևը հիմնված է այն փաստի վրա, որ մկանային շարժումը հեռացնում է մտավոր սթրեսը, և երաժշտությունն ու բառը, խոսելով միասնությունից, ազդում են երեխաների զգացմունքների և գիտակցության վրա: Բացի այդ, երեխաները հաճախ ունենում են ռիթմի և տեմպի զգացողության խախտում, շարժումների կոշտություն, ընդհանուր շարժիչային անհարմարություն: Նման լիցքավորման օրինակներ են ՝ “Clap, clap, clap your hands”, “One, two, three on the tiptoes”, “ If you are happy”
  2. Ֆիզիկական դաստիարակության րոպեներ:

Ֆիզիկական դաստիարակությունը տարրական դպրոցում անգլերենի դասընթացներում հանգստացնող խաղի ձևերից մեկն է:

Ռիթմիկ վարժություններ կատարելը `խոսակցական գործունեության հետ զուգակցելով, խթանում է սովորելու հետաքրքրությունը, նպաստում է բառապաշարի զգալի բարձրացմանը, հիշողության զարգացմանը, ուշադրության, ստեղծագործական ունակություններին, օգնում է իրականացնել կկրտսեր սովորողների բնածին շարժիչային գործունեությունը, բարենպաստ ազդեցություն է ունենում երեխաների տրամադրության և նրանց հուզական տոնայնության վրա, թույլ է տալիս Ձեզ ստեղծել օպտիմալ կապ ուսուցչի և սովորողի միջև:

Ֆիզիկական վարժությունների օգտագործումը խթանում է սովորողների առաջիկա գործողությունները, ձևավորում է դրական վերաբերմունք ուսումնական նյութի ընկալման և ձուլման նկատմամբ, ստեղծում է այնպիսի մթնոլորտ, որում դասարանի յուրաքանչյուր ուսանող իրեն հարմարավետ և հանգիստ է զգում, չի վախենում և չի ամաչում խոսել անգլերեն, ազատում է սթրեսը և վերականգնում է ոչ միայն սովոորողների կատարողականությունը, այլ նաև ուսուցիչներ:

Հետևյալ ֆիզիկական դաստիարակության դասերը վերցված են տարբեր աղբյուրներից և հաջողությամբ թեստավորվել են տարրական դպրոցում:

Stand up! Clap! Clap!

Arms up! Clap! Clap!

Step! Step! Arms down!

Clap! Clap! Please,sit down

2.

Hands up! Hands down!

Hands up! To the sides! Hands on hips!

Bend left! Bend right!

One, two, three! Hop!

One, two, three! Stop!

Stand still!

  1.                                                                                       4.

Hands up! Clap! Clap! Clap!           Hands on the head,

Hands down! Shake! Shake! Shake!           Hands on the hips,

Hands on hips! Jump! Jump! Jump!           Hands on the table,

 

Ինչպե՞ս երեխային սովորեցնել անգլերեն այբուբենը

Երեխաները սովորաբար ունեն զարգացած տեսողական հիշողություն, ուստի անհրաժեշտ է բլոկներ և քարտեր այբուբենի տառերով: Ձեր երեխային անգլիական աշխարհում ընկղմելիս սկսեք հիմքից՝այբուբենից: Իհարկե, այն ուսումնասիրելու և համախմբելու բազմաթիվ եղանակներ կան, որպեսզի երեխան չձանձրանա և անհետաքրքիր չլինի իր համար:

Բանաստեղծություններ

Երեխաները չեն կարող երկար ժամանակ պահել իրենց ուշադրությունը և կենտրոնանալ ինչ-որ բանի վրա: Հետևաբար, յուրաքանչյուր տառ անընդհատ անգիր անելը լավագույն տարբերակը չէ: Առաջարկեք ձեր երեխային սովորել ոտանավորներ:

Every week has 7 days, See how many you can say: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday. What’s today?

Երգեր

Բոլոր երեխաները սիրում են զվարճալի երգեր, այնպես որ մի մոռացեք դրա մասին: Երգերը լավագույնն են օգնում անգլիական այբուբենի անգիր կատարմանը: Երգեք սովորողների հետ միասին, ապա հնարավորություն տվեք նրան ինքնուրույն անել դա:

Քարտեր և խորանարդներ

Երեխաները սովորաբար ունենում են լավ զարգացած տեսողական հիշողություն, ուստի անհրաժեշտ է նաև այբուբենի տառերով բլոկներ և քարտեր: Դասավորեք տառային քարտերը սխալ կարգով և փորձեք ձեր փոքրիկին դրանք համատեղել: Կարող եք նաև դասավորել դրանք զույգերով (A և B, F և G) և խնդրեք երեխային գտնել յուրաքանչյուր տառի համար զույգ: Նույնը կարելի է անել խորանարդներով:

Գլուխկոտրուկներ

Գլուխկոտրուկները օգնում են ոչ միայն զարգացնել տեսողական հիշողությունը, այլև նպաստում են երեխայի տրամաբանության և մտածողության զարգացմանը: Գլուխկոտրուկները լինում են տարբեր չափերի և տարբեր մակարդակների դժվարությունների, դրանք կարող են պարունակել ոչ միայն տառեր, այլև կենդանիների պատկերներ: Սկսեք ամենահեշտից և ավարտեք ամենադժվարով:

Ասոցացման խաղ

Այս խաղը արդեն հարմար է նրանց համար, ովքեր զբաղվել են խորանարդներով, քարտերով և հանելուկներով: Ցույց տվեք ձեր երեխային այն պատկերները, որոնք դուք արդեն ուսումնասիրել եք այբուբենի տառերով, բայց արդեն ուղղակիորեն ՝ առանց իրենց տառերի: Երեխան պետք է հիշի և կռահի, թե որ քարտն է համապատասխանում տառին:

What words do you know?

Պահանջվող նյութ ՝ քարտեր անգլերեն տառերով

Խաղի առավելությունները. մեծացնում է բառապաշարը, մարզում հիշողությունը

Խաղի կանոնները. Ուսուցիչը անվանում է տառը կամ ցույց է տալիս տառը և ասում 1-10 թվերը: Կարճ ժամանակահատվածում մասնակիցները պետք է գտնեն այս տառով բառեր՝ նշված քանակով:

Is it true or not?

Պահանջվող նյութ ՝ գնդակ, բայց կարող եք անել առանց դրա:

Խաղի առավելությունները. Բարելավում է հաղորդակցման հմտությունները, զարգացնում տրամաբանական մտածողությունը, սրամտությունը, երևակայությունը, մեծացնում բառապաշարը:

Խաղի կանոններ. Առաջին խաղացողը ինչ-որ հայտարարություն է ասում, օրինակ. : «elephants live in Russia», գնդակը նետում է խաղացողներից մեկին: Նա, ով ձեռքում ունի գնդակը, պետք է հաստատի կամ հերքի հայտարարությունը: Եթե ​​խաղացողը դա ճիշտ է արել, ապա նա ասում է իր հայտարարությունը և գնդակը փոխանցում հաջորդ խաղացողին: Եթե ​​պատասխանը սխալ է, ապա խաղացողը խաղից դուրս է:

Crocodile

Պահանջվող նյութեր. Պարտադիր չեն

Խաղի առավելությունները. Մեծացնում է բառապաշարը, մարզում հիշողությունը

Խաղի կանոններ. Մասնակիցը փորձում է առանց բառերի պատկերել այս կամ այն ​​երևույթը կամ առարկան, իսկ մյուսները պետք է կռահեն, թե ինչի մասին է խոսքը:

 

Հղումներ՝  Speak English

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s