Հեռավար ուսուցում.մարտի 16-20
Lesson 1
Learn these words by heart!(Սովորել բառերը անգիր)-Գասպարյան 4
- fat-գեր,ugly-տգեղ hard-դժվար lazy-ծույլ
dishes-ափսեներ, fire-կրակ dirty-կեղտոտ message-հաղորդագրութույուն
to choose-ընտրել - Read the «CINDERELLA»
(part one) on page 116.(Կարդալ «Մոխրոտիկը» էջ 116-ում) - Ex. 10-14 from page 118-119.(Առ.10-14 կատարել, էջ՝ 118-119)
- Retell the text and make a video while retelling it.(Պատմել տեքստը և տեսանյութ պատրաստել պատմելիս):
Lesson 2
Make a video about yourself, answering to these questions.
- What do you do everyday to save yourself from the coronavirus?
- Do you miss your school?
- Whom do you miss most of all from the teachers? 🙂
- Do you wash your hands everyday?
- Do you stay at home everyday?
- Do you eat healthy food?
- Which lessons do you miss?
Մարտի 9-13
Դաս 1
Կրկնություն. Present simple,Past simple, Future simple
Classwork:Online test 1, test 2
Homework: Write a small text about Spring.(Գրել մի փոքր տեքստ գարնան մասին):
Translate these sentences into Armenian.
1.Մենք կերանք պաղպաղակ երեկ:
2.Ես մոռացա զանգել քեզ երեկ:
3.Նա պատմեց ինձ այդ պատմությունը երեկ:
Դաս 2
Վերհիշում ենք տարվա եղանակներն ու ամիսները.
Seasons Months
- Winter December, January, February
- Spring March, April, May,
- Summer June, July, August
- Autumn September, October, November
Դասարանում կարդում ենք տեքստը էջ 112-ի:
Տանը կատարել առ.6,7, էջ՝ 113:
Մարտի 2-6-հեռավար ուսուցում
Դաս 1
Սովորել անգիր հետևյալ նախդիրները.
- to-դեպի
- about-մասին
- near-մոտ
- with-հետ
- on-վրա
- in front of-դիմացը
- behind-հետևում
- between-մեջտեղում
Կատարել հետևյալ առ.14, 15 էջ՝108:
Տանը կատարել.
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Prepositions_of_place_rd1522zh
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Where_is_the_puppy$_qc469jg
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Prepositions_of_place_uq468yz
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/prepositions_ro2757je
- https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Speaking__xf8769ya
Դաս 2
Կրկնել Present Simple, Present Continuous, Past SimplePast Simple ժամանակաձևերը:
Կրկնել նաև հոդերը՝ a, an, the:
Տանը միայն անգիր սովորել հետևյալ անկանոն բայերի ցուցակը.
- to sleep-slept-քնել
- to stand — stood-կանգնել
- to drive-drove-վարել
- to sing-sang-երգել
- to begin-began-սկսել
- to fall-fell-ընկնել
- to tell-told-պատմել,ասել
- to become-became-դառնալ
- to choose-chose-ընտրել
- to forget-forgot-մոռանալ
- to eat-ate-ուտել
- to drink-drunk-խմել
- to grow-grew-աճել
- to know-knew-իմանալ
- to think-thought-մտածել
- to strike-struck-հարվածել,խփել
- to shine-shone-փայլել
- to swim-swam-լողալ
Կատարել առ.1,2,3,4, էջ՝110-111-Գասպարյան 4-ի էլեկտրոնային գրքով:
Փետրվարի 21-29
Դաս 1
Թեման՝ SIMPLE FUTURE
shall/will + work
Դասարանում կատարելու ենք առ.2, էջ 99, առ.5, էջ 101:
Տանը կատարել.
Round up 2-Առ.1,2,3,4 էջ՝110-112:
Դաս 2
Դասարանում կարդալու ենք Tom Thumb-part three տեքստը և կատարենք առ.9, էջ 105:
Տանը անգիր սովորել բառերը.
- to fall-ընկնել
- to belong-պատկանել
- to order-հրամայել
- to punish-պատժել
- ground-գետին
Թարգմանել բանավոր և պատմել սովորել Tom Thumb-part three տեքստը, կատարել առ. 10,11,12 էջ 106-107:
Կազմել 10 նախասադություն ապառնի ժամանակով:
Փետրվարի 17-21
Դաս 1-երեքշաբթի
Տանը անգիր սովորել հետևյալ բառերը.
- coin-մետաղադրամ
- gold-ոսկի
- bar-ճաղավանդակ
- poor-աղքատ
- to bring-բերել
- to share-կիսել,բաժանել
- to cry-լաց լինել
- to laugh-ծիծաղել
- to get through-անցնել միջով
- to take down-ներքև իջեցնել
- to run away-հեռանալ, փախչել
Կարդալ «Tom Thumb» (part two) տեքստը և ձայնագրել, տեղադրել բլոգում:
Տանը կատարել Round up 2 գրքից-Ex 1,2(78-79) 6(p83):
Դաս 2-հինգշաբթի
Դասարանում կատարելու ենք ex.15,16(p96), հարցնելու եմ բառերը:
Տանը պատմել սովորել տեքստը և կատարել-Ex 17,18,20(p96-97)
Փետրվարի 10-14
Lesson 1-երեքշաբթի
Նոր բառերը անգիր սովորել.
- sword-թուր
- shield-վահան
- needle-ասեղ
- button-կոճակ
- soldier-զինվոր
- thumb-բութ մատ
- to be sad-տխուր լինել
- to go for a walk-գնալ զբոսնելու
«TOM THUMB» կարդալ և պատմել սովորել տեքստը:
as…as-այնքան…որքան(Օրինակ`He was as small as a man’s thumb)
Homework-Ex8,9(p81) 10,11(p82):
Lesson 2-հինգշաբթի
Classwork-Ex 1,2 (p84)
Can-could, May, Must-revision
Homework-Ex3,5,7(p87,88) 9 (p89-90)
Փետրվարի 3-7
Թեման՝ PAST SIMPLE-անցյալ անորոշ
Անգիր սովորել.
- Buy-bought-գնել
- drink-drank-խմել
- begin-began-սկսել
- build-built-կառուցել
- draw-drew-նկարել
- drive-drove-վարել
- give-gave-տալ
- eat-ate-ուտել
- know-knew-իմանալ
- forget-forgot-մոռանալ
- leave-left-լքել,հեռանալ
- make-made-պատրաստել,անել
- ride-rode-վարել հեծանիվ,ձի
Classwork
Hometask
Round up 2-Ex9,10(p99) 11(p100).
Lesson 2
Classwork
Write 10 sentences in past simple tense form.
Hometask
Round up 2-Ex 2 (p102), 2,3 (p105) 6 (p106) 7,8 (p107) 11 (p109)
Հունվարի 29-31
Թեման՝ PAST SIMPLE-անցյալ անորոշ
Անգիր սովորել անկանոն բայերի հետևյալ ցուցակը.
to be — was, were
to do — did
to have — had
to get — got
to take — took
to go — went
to see — saw
to come — came
to read — read
to bring — brought
Interrogative = did + work?-Հարցականը կազմում ենք did-ով:
Negative = work + did + not-Իսկ ժխտականը didn’t-ով:
Classwork
Կարդալ և բանավոր թարգմանել առ.1 և կազմել նախադասություններ:
Hometask
Round up 2-Ex 1,3,4,5,6,7(p96-98) 12(p101).
Հունվարի 20-24
Նախագծային աշխատանք.այցելություն Իսահակյանի թանգարան
Թարգմանելու ենք մի հատված Ավետիք Իսահակյանի «Ամենապիտանի բանը» հեքիաթից:
https://aybuben.com/avetik-isahakyan-36
Հունվարի 13-17
Lesson 1
Զարգացնում ենք բառապաշարը խաղերի միջոցով:
Lesson 2
Classwork
Reading the text «TOM GOES TO SCHOOL».
- English-Անգլերեն
- Maths-Մաթեմատիկա
- Geography-Աշխարհագրություն
- Nature Studies-Բնագիտություն
- History-Պատմություն
- Art-Կերպարվեստ
- Music-Երգ
- Russian-Ռուսերեն
Ex.11,12,13(p68,69)
Hometask
Ex9 (p66)
Ex.14,16(p70)
Retell the text «TOM GOES TO SCHOOL».
Սեպտեմբերի 2-6
Երկուշաբթի-Ծանոթություն. Վերհիշելով անցածը ողջունում ենք անգլերենով և ծանոթանում նոր ընկերների հետ և պատմում մի փոքր մեր մասին:
Հինգշաբթի — Սովորողները ներկայացնում են ամառը իր յուրահատկություններով օգտագործելով հնարավորինս շատ հատկանիշներ: Պատմում են իրենց ամռային արձակուրդների մասին: Տանը այդ ամեն դարձնում են գրավոր կերպով և հրապարակում բլոգներում:
Սեպտեմբերի 9-13
Երեքշաբթի- Սովորում ենք անձնական դերանունները.
I -ես me- ինձ
you- դու you- քեզ
he- նա him-նրան
she- նա her- նրան
it-այն(անշունչ առարկա) it- այն
Հոգնակի
we-մենք us- մեզ
you-դուք you-ձեզ
they-նրանք them-նրանց
Classwork-Ex.4 (p3)
Homework-Round up 2-Ex.1-3 (p3)
Հինգշաբթի- Աշխատում ենք հետևյալ նախագծի վրա:
Սեպտեմբեր 16-20
Revision. Present Simple and Present Continuous
Ex9,10 (p.7)
Learn new words.
- roof-տանիք
- wall-պատ
- door-դուռ
- window-պատուհան
- ceiling-առաստաղ
- floor-հատակ
- wardrobe-զգեստապահարան
- bed -մահճակալ
- bookcase-գրապահարան
- chair-աթոռ
- cupboard-պահարան
- mirror-հայելի
- armchair-բազկաթոռ
Read the text on page 17 and retell.
Սեպտեմբերի 23-27
Classwork.Ex.3,4,5
Սովորում ենք հարցեր կազմել և պատասխանել.
Who is she/he?
What is his/her name?
Where is he/she?
What is he/she doing?
Homework.Ex.6,7,9
Սեպտեմբերի 30-հոկտեմբերի 4
Lesson 1
Learn the new words by heart!
weekend-հանգստյան օրեր
letter-նամակ
tasty-համեղ
to be busy-զբաղված լինել
to grow-աճել
«At the weekend» read and translate on page 30.
Classwork
Ex.10(p31)
Homework
Round up 2- Ex. 9-14 (p49-51)
Lesson 2
Classwork
Read and translate the text.
Ex.12
Homework
Retell the text.
Ex.13-15(p33)
Հոկտեմբերի 7-11
Lesson 1
Classwork
Ex.3(p35)
Topic:Meals
We usually have three or four meals
Breakfast-Նախաճաշ
Lunch-լանչ
Dinner-ճաշ
Supper-ընթրիք
Homework
Translate new words on page 39.
Ex.9(p9) Նայեք նկարին և գրեք փոքրիկ տեքստ «In the dining-room».
Lesson 2
What time is it? It is seven o’clock.
Ex.11(p40)
Read and translate the text on page 42.
Ex.12,14,15(43-44)
Հոկտեմբերի 14-18
Lesson 1
Classwork
Homework
Lesson 2
Classwork
Homework
Ex.3,4,5(p46-47)
Հոկտեմբերի 21-25
«In the afternoon» read and translate.
Classwork
Ex.7(p 49)
Homework
Ex.9,10(p 50)
Նոյեմբերի 4-20/Նախագծային շաբաթ
Topic:ARTICLES
Home task: Ex 3(p53)
Ինքնաստուգում.կրկնել a, an և the հոդերը(էջ 52):
Նոյեմբերի 18-22
Lesson 1
Տանը գրել երկխոսություն նույն թեմայով, այնուհետև պատրաստել ռադիո:
Lesson 2
Տանը գրել երկխոսություն նույն թեմայով, այնուհետև պատրաստել ռադիո:
Նոյեմբերի 25-29
Lesson 1
Nouns can be countable and uncountable.
We use many with countable nouns.
We use much with uncountable nouns.
Classwork:
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/confusing_words/much_many4.htm
https://agendaweb.org/exercises/grammar/countable-uncountable/many-much
Hometask
https://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/much-many/exercises
Ex.2(p63)
Lesson 2
Classwork
https://agendaweb.org/exercises/grammar/countable-uncountable/many-much-2
http://www.eflnet.com/grammar/muchmany1.php
Hometask
https://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/much-many/exercises?02
https://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/much-many/exercises?03
https://learningapps.org/59623
Դեկտեմբերի 2-6
Թեման՝ Many,much,some, any
Lesson 1
We often use some with uncountable nouns in
affirmative sentences. We use any instead of
some with uncountable nouns in interrogative
and negative sentences.
Classwork: Read the Ex3(p63), write ex4(p64) ex5(p64)
Hometask:From Round up 2 ex1(p63) ex2,3(p64),
Lesson 2
Classwork:ex6,7,8(p34)
Hometask:Ex1,
Դեկտեմբերի 9-20
Ամանորյա նախագիծ (Թարգմանչական աշխատանքներ)
Ամանորյա երգերի բառերի ուսուցում
Դասարանում կարդում ենք, իսկ տանը գրավոր թարգմանում հետևյալ տեքստը.
Մուլտֆիլմը դիտելու ենք դասարանում և բացատրենք: